Video-Dizi-Sinema Scripti [BOTLU-ADMİN PANELDEN FULL KONTROL-RESİMLİ-46 YTL]
24
●2.643
- 26-10-2008, 15:49:57SEBEBI NEDIR?AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben demo bekliyorum ama cevap yerine satis iptalini okuyorum...
bilgi icin tesekkurler! - 26-10-2008, 15:50:59Çok eski bi konu.Yakın zamanda yeni scripti satışa sunacağım.Bilgilendiririm.Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler. - 26-10-2008, 15:53:58botlu olursa sevinirim. ayrica pm atarak bilgilendirirseniz sevinirimAtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2008, 15:56:04Yahoo botu var.Dailymotion da ekleyeceğim ve satışa sunacağım.Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle