• 16-09-2008, 22:25:31
    #19
    Bot demosu isteyenler msnden ulaşsinlar!
  • 26-10-2008, 14:31:57
    #20
    admin paneli demo alabilir miyim?
  • 26-10-2008, 15:46:47
    #21
    Satış durdurulmuştur.
  • 26-10-2008, 15:49:57
    #22
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış durdurulmuştur.
    SEBEBI NEDIR?

    ben demo bekliyorum ama cevap yerine satis iptalini okuyorum...
    bilgi icin tesekkurler!
  • 26-10-2008, 15:50:59
    #23
    Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SEBEBI NEDIR?
    ben demo bekliyorum ama cevap yerine satis iptalini okuyorum...
    bilgi icin tesekkurler!
    Çok eski bi konu.Yakın zamanda yeni scripti satışa sunacağım.Bilgilendiririm.

    Teşekkürler.
  • 26-10-2008, 15:53:58
    #24
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok eski bi konu.Yakın zamanda yeni scripti satışa sunacağım.Bilgilendiririm.
    Teşekkürler.
    botlu olursa sevinirim. ayrica pm atarak bilgilendirirseniz sevinirim
  • 26-10-2008, 15:56:04
    #25
    Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    botlu olursa sevinirim. ayrica pm atarak bilgilendirirseniz sevinirim
    Yahoo botu var.Dailymotion da ekleyeceğim ve satışa sunacağım.