Konu
Video-Dizi-Sinema Scripti [BOTLU-ADMİN PANELDEN FULL KONTROL-RESİMLİ-46 YTL]
26-10-2008, 15:50:59
#23
AtomaniA
Zwolle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
SEBEBI NEDIR?
ben demo bekliyorum ama cevap yerine satis iptalini okuyorum...
bilgi icin tesekkurler!
Çok eski bi konu.Yakın zamanda yeni scripti satışa sunacağım.Bilgilendiririm.
Teşekkürler.