• 22-08-2008, 12:32:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Chatbot
    php, xhtml, javascript, ajax, css ile yoğrulup tasarlanmış olan bu chatbot sayesinde sitelerinizde ekstradan ya da tek başına harika şeyler yapabilr, ve farklı ortamlar yaratabilirsiniz. Öğretme paneline girerek yeni kelimeler ekleyebilir ve olanlarını değiştirebilrisiniz. Bu sayede hızlı bir şekilde yeni şeyler öğrenmesini sağlayabilrisiniz. Ajax hızında çalışan ve hayal gücünüzü kullanarak birbirinden harika chat sohbet botları yaratmanıza yarayan bu script ilk 3 kişiye 27 YTL den satılacaktır. Daha sonraki tekliflerde fiyat yarısı kadar artacaktır, bu yüzden bu interaktif script için acele edin =)
    Demosu için : Chatbot
    Admin girişi ve yeni şeyler öğretme : Admin | Chat BOT (şifre : 123456)
    Demosunda henüz çok fazla öğretilmiş birşey yok. Demo sadece tanıtım için kurulmuştur, gelişime açık ve istediğinizi yapmaya müsait haldedir.
    tasarımıda basit ve taslak olarak ele alınmış ve hertürlü tasarım değişikliliklerine hazırdır.
  • 22-08-2008, 13:04:20
    #2
    13:03 : kendine iyi bak
    13:03 : neyse hadi görüşürüz
    13:00 : Harika .!
    13:00 : nasıl tanıyorsun beni
    12:59 : mutlu olmana sevindim
    12:59 : hadi ya
    12:59 : elbette
    12:59 : sen beni tanıyor musun
    12:59 : seni gördüm çok daha iyi oldum
    12:59 : nasılsın bakalım bugün
    12:59 : sanada selam
    12:59 : selam chatbot
    12:59 : Hoşgeldin
  • 22-08-2008, 13:17:07
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Demoda herhangibir hareket yok hiçmi kelime bilmiyor yada bilmediği elimelere cevapmı vermiyor ? herhangibir şey yazdıktansonra göndere tıkladığımdada gönderbutonu aktifliğini kaybetti admin bölümünede ulaşılamıyor
  • 22-08-2008, 13:23:55
    #4
    13:23 : üzgünüm anlamadım
    13:23 : niye
    13:22 : bilmiyorum
    13:22 : tamam
    13:22 : anlamadım
    13:22 : peki
    13:22 : üzgünüm anlamadım
    13:22 : ok
    13:22 : üzgünüm anlamadım

    Anlamadım Diyor Başka birşey demiyor
  • 22-08-2008, 13:32:25
    #5
    Bence biraz daha geliştirilmesi gerek

    Alıntı
    13:31 : üzgünüm anlamadım
    13:31 : tamam
    13:31 : üzgünüm anlamadım
    13:31 : bilmezsen bilme
    13:31 : bilmem
    13:31 : gunduz daha
    13:31 : sağol sanada iyi geceler
    13:31 : daha gece olmadi
    13:30 :
    13:30 :
    13:30 : sağol sanada iyi geceler
    13:30 : iyi
    13:30 : bilmiyorum
    13:30 : anlamad
    13:30 : üzgünüm anlamadım
    13:30 : allah allah
    13:30 : anlamadım
    13:30 : neyi bilmiyorsun
    13:30 : bilmem
    13:30 : neyi
    13:30 : bilmiyorum
    13:30 : hosbulduk
    13:30 : üzgünüm anlamadım
    13:30 : ho
    13:29 : Hoşgeldin
  • 22-08-2008, 13:34:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar işte kelimeleri siz öğreteceksiniz : )
  • 22-08-2008, 13:36:10
    #7
    r10 yazmayı deneyin =)

    hayırlı satışlar
  • 22-08-2008, 13:38:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    13:38 : küfür yok lütfen
    13:38 : sie
    13:38 : bilmem
    13:38 : haa
    13:38 : hmm
    13:38 : yemin et
    13:37 : iyi forumdur
    13:37 : r10
    13:37 : Hoşgeldin

    puhaha
  • 22-08-2008, 14:06:37
    #9
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13:23 : üzgünüm anlamadım
    13:23 : niye
    13:22 : bilmiyorum
    13:22 : tamam
    13:22 : anlamadım
    13:22 : peki
    13:22 : üzgünüm anlamadım
    13:22 : ok
    13:22 : üzgünüm anlamadım
    Anlamadım Diyor Başka birşey demiyor
    demo sadece scriptin çalışma şeklini ve nasıl birşey olduğunu görmek için. Ama toplasan 10-20 şey bilyor nasılda eğlendiriyor, yani bilmeyen hali bile eğlenceli bilen hali kim bilir nasıl olur =)

    bence harika