Demoda herhangibir hareket yok hiçmi kelime bilmiyor yada bilmediği elimelere cevapmı vermiyor ? herhangibir şey yazdıktansonra göndere tıkladığımdada gönderbutonu aktifliğini kaybetti admin bölümünede ulaşılamıyor