• 06-08-2008, 18:43:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    aynı özellikler değil tabi ki tema aynı sadece fakat özelliklerininde netlogtan kalır yanı yok inceleyebilirsiniz sistemi
  • 06-08-2008, 18:43:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar bu netlog scriptine benzetilmis fakat sakın ama Sakın Bu Scripti Parayla Almayın bende Var isteyene verebilriim bu scripti millet baska siteden bulup indirio ve size parayla satıyo bu arkadasta kendini uyanık zannedip birini bulup üstüne oturacaktı ama ben varken kimse bu sitede birbirini kandıramaz..
  • 06-08-2008, 18:48:53
    #12
    Üyeliği durduruldu
    KahtaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar bu netlog scriptine benzetilmis fakat sakın ama Sakın Bu Scripti Parayla Almayın bende Var isteyene verebilriim bu scripti millet baska siteden bulup indirio ve size parayla satıyo bu arkadasta kendini uyanık zannedip birini bulup üstüne oturacaktı ama ben varken kimse bu sitede birbirini kandıramaz..
    arkadaşım o piyasada dolaşan script ***** oluyor ok ve piyasada scripti hatasız olarak kuramassın çünkü yeterince hatası mevcut onun dağıtımınıda zaten reklam amacıyla biz yaptık yani hiç ümitlenme boş yere ***** sitelerinde bulunan script çalışmıyor ve çalışsada bizim sistemimize bağlı olarak çalışıyor ok. Ve biz ***** satmıyoruz. Script tamamen bize ait.

    Not: Full Hatasız...

    + Logo Tasarım bizden...
  • 06-08-2008, 18:59:47
    #13
    hem tema sizin değil hem script sizin değil bir de gelmiş burda satışa sunuyorsun.
    Alıntı
    Sorry you are too young to register on this website.
  • 06-08-2008, 19:02:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    scopus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hem tema sizin değil hem script sizin değil bir de gelmiş burda satışa sunuyorsun.
    sistem phpizabi tema bizim kardeş
  • 06-08-2008, 19:44:39
    #15
    The website is under construction. Sorry for any inconvience.

    bu sitenin dağıtıldığını bende bi sitede görmüştüm, çalışmıyor demişiniz ama çalıştıran kişiler forumda yazıp, link bile vermişlerdi. Bi de paketin içinde virüs vardı. Virüsün mü reklamını yaptınız, sitenin mi anlamışta değilim. Hem aynı temayı dağıtıp, hem aynı temayı satışa çıkarmakta soru işareti zaten.
  • 06-08-2008, 20:21:45
    #16
    esato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım o piyasada dolaşan script ***** oluyor ok ve piyasada scripti hatasız olarak kuramassın çünkü yeterince hatası mevcut onun dağıtımınıda zaten reklam amacıyla biz yaptık yani hiç ümitlenme boş yere ***** sitelerinde bulunan script çalışmıyor ve çalışsada bizim sistemimize bağlı olarak çalışıyor ok. Ve biz ***** satmıyoruz. Script tamamen bize ait.
    Not: Full Hatasız...
    + Logo Tasarım bizden...
    esato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem phpizabi tema bizim kardeş
    çelişkiye bak.. Banlanman dileğiyle..
  • 06-08-2008, 23:10:52
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çelişkiye bak.. Banlanman dileğiyle..
    amin
  • 07-08-2008, 00:27:51
    #18
    Türkçe dil problemi var sanırım scriptinde. Neden "Kullanıcı adı" değilde "Kullanici adi".

    Hatasız demişsin ama bence en büyük hatalardan biridir bu.