Konu
Netlog Benzeri Arkadaşlık Scripti
07-08-2008, 00:27:51
#18
ClubArkadas
Türkçe dil problemi var sanırım scriptinde. Neden "Kullanıcı adı" değilde "Kullanici adi".
Hatasız demişsin ama bence en büyük hatalardan biridir bu.