KahtaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaslar bu netlog scriptine benzetilmis fakat sakın ama Sakın Bu Scripti Parayla Almayın bende Var isteyene verebilriim bu scripti millet baska siteden bulup indirio ve size parayla satıyo bu arkadasta kendini uyanık zannedip birini bulup üstüne oturacaktı ama ben varken kimse bu sitede birbirini kandıramaz..
arkadaşım o piyasada dolaşan script ***** oluyor ok ve piyasada scripti hatasız olarak kuramassın çünkü yeterince hatası mevcut onun dağıtımınıda zaten reklam amacıyla biz yaptık yani hiç ümitlenme boş yere ***** sitelerinde bulunan script çalışmıyor ve çalışsada bizim sistemimize bağlı olarak çalışıyor ok. Ve biz ***** satmıyoruz. Script tamamen bize ait.

Not: Full Hatasız...

+ Logo Tasarım bizden...