Netlog Benzeri Arkadaşlık Scripti
22
●4.682
- 06-08-2008, 18:43:47Üyeliği durdurulduArkadaslar bu netlog scriptine benzetilmis fakat sakın ama Sakın Bu Scripti Parayla Almayın bende Var isteyene verebilriim bu scripti millet baska siteden bulup indirio ve size parayla satıyo bu arkadasta kendini uyanık zannedip birini bulup üstüne oturacaktı ama ben varken kimse bu sitede birbirini kandıramaz..
- 06-08-2008, 18:48:53Üyeliği durdurulduarkadaşım o piyasada dolaşan script ***** oluyor ok ve piyasada scripti hatasız olarak kuramassın çünkü yeterince hatası mevcut onun dağıtımınıda zaten reklam amacıyla biz yaptık yani hiç ümitlenme boş yere ***** sitelerinde bulunan script çalışmıyor ve çalışsada bizim sistemimize bağlı olarak çalışıyor ok. Ve biz ***** satmıyoruz. Script tamamen bize ait.KahtaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not: Full Hatasız...
+ Logo Tasarım bizden... - 06-08-2008, 19:02:39Üyeliği durduruldusistem phpizabi tema bizim kardeşscopus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2008, 19:44:39The website is under construction. Sorry for any inconvience.
bu sitenin dağıtıldığını bende bi sitede görmüştüm, çalışmıyor demişiniz ama çalıştıran kişiler forumda yazıp, link bile vermişlerdi. Bi de paketin içinde virüs vardı. Virüsün mü reklamını yaptınız, sitenin mi anlamışta değilim.
Hem aynı temayı dağıtıp, hem aynı temayı satışa çıkarmakta soru işareti zaten.
- 06-08-2008, 20:21:45esato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleçelişkiye bak..esato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banlanman dileğiyle..
- 06-08-2008, 23:10:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.aminOyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2008, 00:27:51Türkçe dil problemi var sanırım scriptinde. Neden "Kullanıcı adı" değilde "Kullanici adi".
Hatasız demişsin ama bence en büyük hatalardan biridir bu.
Hem aynı temayı dağıtıp, hem aynı temayı satışa çıkarmakta soru işareti zaten.
Banlanman dileğiyle..