• 13-05-2019, 20:15:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Forumda satışını yaptığım NUOVO Kurumsal Script - Shopier Ürün Listeleme - Sınırsız Renk Seçeneği - Dil Seçeneği - Responsive scriptini tüm satış hakları ile satıyorum.

    Script ortalama 20K civarı kazandırmıştır genellikle sınırsız kullanım olarak satılıyor. Daha önceden de script satışı yaptım aşağıda referans olması açısından onlarında linkini belirtiyorum.

    https://www.r10.net/script-satisi/17...e-tasarim.html

    https://www.r10.net/script-satisi/14...-tasarimi.html

    https://www.r10.net/script-satisi/16...-tasarimi.html

    Fiyat : 1500TL

  • 01-11-2019, 13:23:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam satış nedeninizi, 20K'yı ne kadar sürede kazandırdığını ve kod yapısı (framework kullanıldı mı spaghetti mi, OOP durumu nedir vs.) hakkında bilgileri iletebilir misiniz?
  • 01-11-2019, 13:29:54
    #3
    bybrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam satış nedeninizi, 20K'yı ne kadar sürede kazandırdığını ve kod yapısı (framework kullanıldı mı spaghetti mi, OOP durumu nedir vs.) hakkında bilgileri iletebilir misiniz?
    Merhaba,
    Hem size hemde diğer konuyla ilgilenen arkadaşlar için buradan cevap vereyim.

    Pazartesi günü askere gidiyorum o yüzden satma sebebim, ortalama 7,8 ay gibi bir sürede kazandırdı r10 dışı web tasarım firmaları özellikle satın alıyor. Framework kullanıldı codeigniter yapısına benzer bir framework.
  • 01-11-2019, 13:33:01
    #4
    Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Hem size hemde diğer konuyla ilgilenen arkadaşlar için buradan cevap vereyim.

    Pazartesi günü askere gidiyorum o yüzden satma sebebim, ortalama 7,8 ay gibi bir sürede kazandırdı r10 dışı web tasarım firmaları özellikle satın alıyor. Framework kullanıldı codeigniter yapısına benzer bir framework.
    Hocam konuyu 6 ay önce açmışsınız, ilk seferde de mi askerlik için açtınız? Buradan cevapladığınız için buradan devam ediyorum ben de yanlış anlamayın. Kullandığınız framework'ün ismi nedir, aylık 2K'dan fazla bırakmış olması gerekiyor scriptin 1500 TL sizce de çok az değil mi? Son olarak da R10 dışına satışı nasıl gerçekleştiriyorsunuz?