Merhaba,
Hem size hemde diğer konuyla ilgilenen arkadaşlar için buradan cevap vereyim.
Pazartesi günü askere gidiyorum o yüzden satma sebebim, ortalama 7,8 ay gibi bir sürede kazandırdı r10 dışı web tasarım firmaları özellikle satın alıyor. Framework kullanıldı codeigniter yapısına benzer bir framework.
Hocam konuyu 6 ay önce açmışsınız, ilk seferde de mi askerlik için açtınız? Buradan cevapladığınız için buradan devam ediyorum ben de yanlış anlamayın. Kullandığınız framework'ün ismi nedir, aylık 2K'dan fazla bırakmış olması gerekiyor scriptin 1500 TL sizce de çok az değil mi? Son olarak da R10 dışına satışı nasıl gerçekleştiriyorsunuz?