• 20-07-2008, 14:09:49
    #10
    tr dil dosyasını satabilir.
    msn ekledim görüşelim.
  • 20-07-2008, 14:14:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ücretsiz opensource bir script ben adamlara vericem en sonunda sizin bu tavırlarınızdan sonra yaf biz aptal mıyız yani o kadar gidip paralı scriptin türkçe dilini satıcam yaf ücretsiz script ama sorunları vardı çözdüm türkçeleştirdim satıyorum bu kadar açık ve net daha nasıl anlatabilirim ki size düşünmeden konuşanlara söylüyorum bu dediklerimi...
  • 20-07-2008, 14:25:40
    #12
    tr dil satılabilir diye düşünüyorum
  • 20-07-2008, 18:24:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu açarken TR Dil desteğini satıyorum diye açsaydı bu kadar tepki Almayacaktı
    Neyse İyi Satışlar Kardeşime.
  • 20-07-2008, 18:38:17
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Karakter sorununu çözme Windows-1254 yada ISO-8859-9 veyahut querieslerin latin1 e dönüştürülmesi kadar basit bir işlemdir.Abartmaya gerek yok.

    He lisan olayına gelince çok cuzi bir miktara satılabilir.
  • 20-07-2008, 18:48:29
    #15
    Üyeliği durduruldu
    mistik kardeş o kadar laf edeceğine bi tane yaz madem biz satın alalım dimi sırf post kasıyon başka bişi yaptığın yok yani onun lang dosyasını türkçe bul bakim o zaman görim
  • 20-07-2008, 19:24:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Uzaktan davulun sesi hoş gelir.Kimse kimseyi rencide etmesin arkadaşlar.Herkes kendince özgürdür.Kimseyi tenzih etmeye hakkınız yok.Herkese hakkı ne ise verilsin.Sizde yapın birşeyler sunun...

    Hayırlı Satışlar.
  • 20-07-2008, 19:29:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    xRooTx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mistik kardeş o kadar laf edeceğine bi tane yaz madem biz satın alalım dimi sırf post kasıyon başka bişi yaptığın yok yani onun lang dosyasını türkçe bul bakim o zaman görim
    Post mu kasıyorum?Bak bakim mesaj sayıma post kassam o kadar mı olur?Daha dün gelmişsin buraya yenisin ortamı bilip bilmeden yaygara yapma.Yazsam nolcak yarın birgün iki grafiğini değiştirirsin burada pazarlamaya kalkarsın.Hiç senin gibilerin eline ekmek parası vermeye niyetim yok.
  • 20-07-2008, 19:31:01
    #18
    Misafir
    Script ücretsiz olduğu için bir problem gözükmüyor Dilm dosyası satılıyor.Fakat dil dosyası bukadar para edermi bilmiyorum.Kolay gelsin.