mistik kardeş o kadar laf edeceğine bi tane yaz madem biz satın alalım dimi sırf post kasıyon başka bişi yaptığın yok yani onun lang dosyasını türkçe bul bakim o zaman görim
Post mu kasıyorum?Bak bakim mesaj sayıma post kassam o kadar mı olur?Daha dün gelmişsin buraya yenisin ortamı bilip bilmeden yaygara yapma.Yazsam nolcak yarın birgün iki grafiğini değiştirirsin burada pazarlamaya kalkarsın.Hiç senin gibilerin eline ekmek parası vermeye niyetim yok.