arkadaşlar ücretsiz opensource bir script ben adamlara vericem en sonunda sizin bu tavırlarınızdan sonra yaf biz aptal mıyız yani o kadar gidip paralı scriptin türkçe dilini satıcam yaf ücretsiz script ama sorunları vardı çözdüm türkçeleştirdim satıyorum bu kadar açık ve net daha nasıl anlatabilirim ki size düşünmeden konuşanlara söylüyorum bu dediklerimi...