konuyu bölüyorum ama forumdan 2 kez banlanmış biri kendini ifşa ettiği halde nasıl aramızda dolaşab,iliyor,hiçbirşeyi saklamıyorum diyorsun cem ama yaşın 18 yazıyor,üye adın farklı imzanda belirtmemişsin, daha kaç tane üyelik açacaksın ?
konuyu bölüyorum ama forumdan 2 kez banlanmış biri kendini ifşa ettiği halde nasıl aramızda dolaşab,iliyor,hiçbirşeyi saklamıyorum diyorsun cem ama yaşın 18 yazıyor,üye adın farklı imzanda belirtmemişsin, daha kaç tane üyelik açacaksın ?
ben herşeyi açıkladım üye adının nesi önemli bukadar. 1 yaşında yazsam birmi olucam beni bilen biliyor. bu üyelikde eskiden vardı