Konu
Satılık Oyun Scripti Fiyatı: 0 YTL
12-09-2006, 18:16:40
#12
Nigel
konuyu bölüyorum ama forumdan 2 kez banlanmış biri kendini ifşa ettiği halde nasıl aramızda dolaşab,iliyor,hiçbirşeyi saklamıyorum diyorsun cem ama yaşın 18 yazıyor,üye adın farklı imzanda belirtmemişsin, daha kaç tane üyelik açacaksın ?