• 27-02-2017, 22:44:17
    #10
    Merhaba kardeşim,

    Demo admin panel görüp inceleyebilirmiyiz?
  • 28-02-2017, 15:15:45
    #11
    Tüm bilgiler iletildi. Kampanya devam ediyor


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 01-03-2017, 01:34:01
    #12
    Bir adet aldım sorunsuz script lazım olanlar alabilir ben arşiv durması için aldım kendisi çok yardımcı oldu tşk ederim kendisine.
  • 01-03-2017, 10:08:34
    #13
    GerayT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir adet aldım sorunsuz script lazım olanlar alabilir ben arşiv durması için aldım kendisi çok yardımcı oldu tşk ederim kendisine.
    Yorumlarınız için teşekkür ederim güle güle kullanın.
  • 01-03-2017, 23:48:27
    #14
    admin panel pm lütfen
  • 01-03-2017, 23:51:36
    #15
    hocam neden böyle bir şey yapıyorsunuz ki bize haksızlık bence bu...

    tek lisans, 2 lisans vs. neyse de sınırsız lisans 50 tl olmamış yani.. üzüldüm açıkcası!
  • 01-03-2017, 23:58:25
    #16
    cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam neden böyle bir şey yapıyorsunuz ki bize haksızlık bence bu...



    tek lisans, 2 lisans vs. neyse de sınırsız lisans 50 tl olmamış yani.. üzüldüm açıkcası!


    Merhabalar, piyasa şartlarından dolayı kampanya yapmak durumundayız. Şuan ki ücretnden fazlasını hak eden emek ve sistem olmasına karşın ekonomik sıkıntılardan dolayı kampanya yapmaktayız. Lisans alan müşterilerimiz için talepleri doğrultusunda lisansız olarakta teslim etmekteyiz.

    Kampanyalarımız geçicidir. Anlayışınız için teşekkür ederim.




    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 02-03-2017, 16:55:57
    #17
    admin panel incelem şansımız varmı ? varsa bilgileri pm ile yollayabilirmisiniz.
  • 02-03-2017, 17:07:42
    #18
    Arkadash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin panel incelem şansımız varmı ? varsa bilgileri pm ile yollayabilirmisiniz.
    Bilgiler iletilmiştir.