cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam neden böyle bir şey yapıyorsunuz ki bize haksızlık bence bu...



tek lisans, 2 lisans vs. neyse de sınırsız lisans 50 tl olmamış yani.. üzüldüm açıkcası!


Merhabalar, piyasa şartlarından dolayı kampanya yapmak durumundayız. Şuan ki ücretnden fazlasını hak eden emek ve sistem olmasına karşın ekonomik sıkıntılardan dolayı kampanya yapmaktayız. Lisans alan müşterilerimiz için talepleri doğrultusunda lisansız olarakta teslim etmekteyiz.

Kampanyalarımız geçicidir. Anlayışınız için teşekkür ederim.




Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi