• 12-06-2017, 19:37:44
    #64
    Satış devam etmektedir.
  • 07-08-2017, 19:49:15
    #65
    Satış devam ediyor. Lütfen takas vs. yazmayın.
  • 09-08-2017, 00:13:55
    #66
    yönetim panel pm lütfen
  • 09-08-2017, 19:03:35
    #67
    yönetim panel pm lütfen
  • 09-08-2017, 22:01:01
    #68
    emrtnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [URL="http://emlak.emrullahtanima.com"]
    Bayilik sistemi yok değil mi, yani emlak ofisleri oluşturup onların da kendi ilanlarını girmelerini yapabiliyormuyuz?
  • 29-08-2017, 14:43:05
    #69
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba Hocam,aslında temanızı beğendim fakat bazı eksiklikler var.Mesala Satılık veya Kiralık İlanlara girdiğimizde o ilanla ilgili danışmanın resmi ve iletişim bilgileri gözükmüyor.Mesela ofisimo.com'un http://www.ofisimo.com/incele/?theme=35795 sitesindeki gibi bir düzenleme olabilir mi?Sosyal paylaşım sitelerinin de eksikliği var.Bu durumlar yapılabilir mi?Yukarıda arkadaşların bazılarının dediği gibi açılış ekranındaki resim çok büyük oluyor bunu alttaki ilanların hizasına çekebilirseniz tema daha hoş durur kanaatindeyim.Teşekkürler.
  • 31-08-2017, 22:33:43
    #70
    hayridumanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayilik sistemi yok değil mi, yani emlak ofisleri oluşturup onların da kendi ilanlarını girmelerini yapabiliyormuyuz?
    Malesef hocam.
  • 06-09-2017, 17:36:46
    #71
    Yamanlar67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Hocam,aslında temanızı beğendim fakat bazı eksiklikler var.Mesala Satılık veya Kiralık İlanlara girdiğimizde o ilanla ilgili danışmanın resmi ve iletişim bilgileri gözükmüyor.Mesela ofisimo.com'un http://www.ofisimo.com/incele/?theme=35795 sitesindeki gibi bir düzenleme olabilir mi?Sosyal paylaşım sitelerinin de eksikliği var.Bu durumlar yapılabilir mi?Yukarıda arkadaşların bazılarının dediği gibi açılış ekranındaki resim çok büyük oluyor bunu alttaki ilanların hizasına çekebilirseniz tema daha hoş durur kanaatindeyim.Teşekkürler.
    Öneri için teşekkürler hocam bunun üzerine her hangi bir geliştirme vs yapmıyorum. Full oop ve yeni mimarilerle yenisini yazıyorum. Tüm önerileri yenisine eklemeye çalıştım inşallah çok daha farklı bişey olur
  • 06-09-2017, 17:57:29
    #72
    Yenisini ne zaman görebileceğiz...kolay gelsin...bekliyorum...