emrtnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[URL="http://emlak.emrullahtanima.com"]
Bayilik sistemi yok değil mi, yani emlak ofisleri oluşturup onların da kendi ilanlarını girmelerini yapabiliyormuyuz?