• 19-02-2016, 18:00:17
    #19
    güzel sisteme benziyor.
  • 21-02-2016, 12:55:42
    #20
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılı girişim özellikle reklam kısmı faydalı olur
    Teşekkür ederiz.
    Reklam kısmına anket sistemide ekleyerek işletmeler müşterilerine anket oylamasıda yaptırabilmektedir.
  • 26-04-2016, 23:28:11
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    asabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederiz.
    Reklam kısmına anket sistemide ekleyerek işletmeler müşterilerine anket oylamasıda yaptırabilmektedir.
    Merhaba sistemi satıyorsan geri dönüş sevinirim.
  • 27-04-2016, 07:29:26
    #22
    Güzel sisteme benziyor giriş için pm atar mısın?

    Misal cafemizde kullanıyoruz şifreyi müşteriye verdik, google'a giriyor, reklamlar nasıl kullanıcıya görünüyor? İşletme kampanyası reklamı ekledim diyelim ? Bu konuda bilgi alabilir miyim?
  • 28-04-2016, 09:01:23
    #23
    barakuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel sisteme benziyor giriş için pm atar mısın?

    Misal cafemizde kullanıyoruz şifreyi müşteriye verdik, google'a giriyor, reklamlar nasıl kullanıcıya görünüyor? İşletme kampanyası reklamı ekledim diyelim ? Bu konuda bilgi alabilir miyim?
    Giriş bilgilerini size pm olarak gönderiyorum.

    Cafenizde wifinoktamı kullandığınızda müşterinize şifre vermeyeceksiniz.Müşteri cafede otururken wireles ağınıza bağlanıp kendine bir kullanıcı oluşturacak ve cep telefonuyla aktivasyon işlemini yaptığında cafenin interneti kullanmaya başlayacak.

    Siz ise size vermiş olduğumuz panelden istediğiniz sürelerde örneğin 1 dakikada bir veya 10 dakikada bir reklam veya anket gösterim ayarı yaptığınızda kullanıcı internette dolaşırken sizin reklam sayfanız karşısına otomatik olarak çıkacaktır.

    Saygılarımızla
  • 28-04-2016, 10:39:41
    #24
    sistem sizin sunucularınıza bağımlı mı çalışacak yoksa kendi sunucumuzu kurabilir miyiz?
  • 07-06-2016, 16:16:05
    #25
    lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem sizin sunucularınıza bağımlı mı çalışacak yoksa kendi sunucumuzu kurabilir miyiz?
    Bu sistemde İzmir veri merkezindeki sunucularımızla haberleşerek çalıştığı için kendi sunucunuzda çalışma imkanı olmuyor. Kendi sunucularınızda çalışmasını isterseniz farklı yazılımlar mevcut fakat loglama imzalama ve diğer kısımlar o yazılımda bulunmamaktadır.