lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sistem sizin sunucularınıza bağımlı mı çalışacak yoksa kendi sunucumuzu kurabilir miyiz?
Bu sistemde İzmir veri merkezindeki sunucularımızla haberleşerek çalıştığı için kendi sunucunuzda çalışma imkanı olmuyor. Kendi sunucularınızda çalışmasını isterseniz farklı yazılımlar mevcut fakat loglama imzalama ve diğer kısımlar o yazılımda bulunmamaktadır.