• 18-10-2015, 01:12:22
    #1



    NOT : DEMO İÇİN PM İSTEYİNİZ. (Script için ön sipariş verebilirsiniz.)
    Script paneli yapım aşamasındadır. %60 Civarında Tamamlanmıştır.
    Yapım aşamasında olan özellikler ;
    - ̶M̶̶e̶̶n̶̶ü̶̶ ̶̶B̶̶ö̶̶l̶̶ü̶̶m̶ü̶ (Yapıldı)
    - ̶S̶̶e̶̶o̶̶ ̶̶L̶̶i̶̶n̶̶k̶̶ ̶̶Ö̶̶z̶̶e̶̶l̶̶l̶̶i̶̶ğ̶i̶ (Yapıldı)
    - Sosyal Medya Konu Paylaşımı
    - İletişim Formu
    - ̶S̶̶i̶̶t̶̶e̶̶ ̶̶İ̶̶ç̶̶i̶̶ ̶̶A̶̶r̶̶a̶̶m̶a̶ (Yapıldı)

    Yapılması Planlanan Özellikler ;
    - Üyelik Sistemi
    - Üyeler Arası Mesajlaşma
    - Üye Konu Paylaşımı
  • 18-10-2015, 01:39:54
    #2
    Demo pm alabilir miyim ? Tema sistemi mevcut mu ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 18-10-2015, 01:46:56
    #3
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo pm alabilir miyim ? Tema sistemi mevcut mu ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Tema sistemi mevcut değildir. Script yapımına dün başladım hızlı şekilde devam ediyor yapım
  • 18-10-2015, 01:58:19
    #4
    berrkkra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema sistemi mevcut değildir. Script yapımına dün başladım hızlı şekilde devam ediyor yapım

    Tema sistemi yapabilirsen bence daha iyi olur hocam. En azından kendi yaptığımız temaları entegre edebiliriz.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 18-10-2015, 02:29:25
    #5
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema sistemi yapabilirsen bence daha iyi olur hocam. En azından kendi yaptığımız temaları entegre edebiliriz.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    İlerde yapılabilir görüşünüz için teşekkürler
  • 18-10-2015, 23:01:41
    #6
    Demo alabilirmiyim ?
  • 18-10-2015, 23:07:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    demo ve yönetim panel bilgisi rica edebilirmiyim.
  • 18-10-2015, 23:24:04
    #8
    Demo varmi
  • 18-10-2015, 23:33:15
    #9
    HORKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve yönetim panel bilgisi rica edebilirmiyim.
    Demolar gönderildi! - @Horkan panel kısmı şuanda bakımda en kısa sürede paylaşılacaktır.