FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema sistemi yapabilirsen bence daha iyi olur hocam. En azından kendi yaptığımız temaları entegre edebiliriz.


Sent from my iPhone using Tapatalk
İlerde yapılabilir görüşünüz için teşekkürler