• 02-05-2008, 22:40:52
    #55
    Gönderilmiştir.

    teşekkürler.
  • 02-05-2008, 22:53:57
    #56
    en az 10 kere mesaj attım hiç birinde cevap alamadım.
    hizmet almak için illa şikayet bölümüne konu mu açmam lazım ?
  • 03-05-2008, 22:11:34
    #57
    Selamlar,
    sanırım yüzlerce mesajnıza bende yüzlerce cavap yazmışımdır hala da burdan cevap alamadım diyorsun. Tekrar tekrar söylüyorum sorun scriptte değil. artık her ne yaptıysan tüm dosyalarının cmod ayarı 600 olmuş. 644 yapman lazım. Halda bana scriptte sorun var çözmek zorundasın diyorsun. Neyse söylenecek çok şey var yaşın genç öğreneceksin.
    Saygılar.
  • 04-05-2008, 01:11:44
    #58
    ADMİN PANELİ Pm Alabilirmiyim ayrıca alıp Kuran arkadaşlar varmı!!
  • 06-05-2008, 21:37:24
    #59
    Gönderilmiştir. teşekkürler.
  • 09-05-2008, 00:03:34
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Oyun Scriptiniz Güzel Görünüyor ... Ekledim Msn'e

    Teşekkürler
  • 05-08-2008, 19:40:36
    #61
    Admin panelinin görünümünü bende alabilirmiyim bide msn adresin...