Konu
Oyun Sitesi Scripti + 4287 oyunluk veritabanıda hediyesi
02-05-2008, 22:53:57
#56
RDY
en az 10 kere mesaj attım hiç birinde cevap alamadım.
hizmet almak için illa şikayet bölümüne konu mu açmam lazım ?