• 27-03-2014, 19:20:45
    #1
    Özel olarak tahsis edeceğim bir SERVER'den HITITBET API satışı yapmayı planlıyorum.. ( XML veya JSON )

    Gelecek TALEBE göre şu konularda karar vereceğim:

    1- Satışını Yapıp yapmayacağıma,
    2- Yapacaksam AYLIK alacağım ücrete,
    3- Yapacaksam XML'mi yoksa JSON formatında mı olacağına..
    4- Yapacaksam HIZ için server başı müşteri adedine..

    Satılmasını İsterim diyen arkadaşlar parmak kaldırsın.. ( Alabilirim diyenler )

    Format ve fiyat, gelecek talebin YETERLİ olup olmadığına göre oluşacak..

    Ya da satış hiç yapılmayacak..

    Fikirleriniz?
  • 24-04-2014, 17:40:23
    #2
    Konuya rağbet yok.. Silinebilir..
  • 24-04-2014, 22:17:50
    #3
    Gördünüz mü acaba? Daha düzenli konu açsaydınız talep olabilir mi.
  • 25-04-2014, 00:29:53
    #4
    ALLAH'ım sen akıl fikir ver paylaştığın bölüm script satış bölümü laubali yok alabilecek parmak kaldırsın vs vs iyice abartmışsın bak parmak kaldıran yok pc de dursun güle güle kullan aylık yıllık olarak..
  • 25-04-2014, 01:06:32
    #5
    arkadaşlar bende google scripti yazmak istiyorum talebe göre el kaldırsın alcak olan ona gore baslıcam sence uygun mudur? hocam ürünü yaprsın
    buraya koyarsın fiyatı belirtirsin daha sonrada yaa nasip der beklersin.
  • 25-04-2014, 11:13:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çok ihtiyacı olan varsa bana ulaşsın bedava vereyim hititbeti. Kendini kasma bu kadar paşam