Özel olarak tahsis edeceğim bir SERVER'den HITITBET API satışı yapmayı planlıyorum.. ( XML veya JSON )
Gelecek TALEBE göre şu konularda karar vereceğim:
1- Satışını Yapıp yapmayacağıma,
2- Yapacaksam AYLIK alacağım ücrete,
3- Yapacaksam XML'mi yoksa JSON formatında mı olacağına..
4- Yapacaksam HIZ için server başı müşteri adedine..
Satılmasını İsterim diyen arkadaşlar parmak kaldırsın.. ( Alabilirim diyenler )
Format ve fiyat, gelecek talebin YETERLİ olup olmadığına göre oluşacak..
Ya da satış hiç yapılmayacak..
Fikirleriniz?