Özel olarak tahsis edeceğim bir SERVER'den HITITBET API satışı yapmayı planlıyorum.. ( XML veya JSON )

Gelecek TALEBE göre şu konularda karar vereceğim:

1- Satışını Yapıp yapmayacağıma,
2- Yapacaksam AYLIK alacağım ücrete,
3- Yapacaksam XML'mi yoksa JSON formatında mı olacağına..
4- Yapacaksam HIZ için server başı müşteri adedine..

Satılmasını İsterim diyen arkadaşlar parmak kaldırsın.. ( Alabilirim diyenler )

Format ve fiyat, gelecek talebin YETERLİ olup olmadığına göre oluşacak..

Ya da satış hiç yapılmayacak..

Fikirleriniz?