• 23-12-2013, 13:24:19
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Son ihale için 5 Tl ile ihaleyi açıyorum kardeşim
  • 23-12-2013, 19:37:39
    #74
    yeni ihale başladıysa 1 tl
  • 23-12-2013, 22:27:44
    #75
    Hocam pm kutunuz dolu sanırım onay kodları çıkmıyor dolayısıyla ne üye olunuyor nede mesaj yazılıyor konu ile ilgili olarak bana donebilirmisiniz
  • 24-12-2013, 18:19:31
    #76
    ödemeyi yaptım ama henüz bir dönüş alamadım.
  • 27-12-2013, 20:06:59
    #77
    en son arkdaş teklif vermiş nasıl oluyorda 1 tlye diğer hiçbirsey yazmamıs adama gidiyor bu?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:06:59 -->-> Daha önceki mesaj 20:05:55 --

    izmirfm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım Bende Kaldı
    sen teklif ver dur adam 1 tlye götürdü dayın yokmu burda
  • 28-12-2013, 10:12:01
    #78
    plesk linuxa kurulursa satin almak isterim

    iPhone cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-12-2013, 14:05:16
    #79
    Benim siteyle ilgilenir misin?
  • 05-01-2014, 17:47:41
    #80
    15 tl
  • 20-01-2014, 19:47:52
    #81
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Ödememi geri gönderirmisin bir ay oluyo nerdeyse ödeme göndereli halen birşey yapmadınız.