• 14-12-2013, 02:51:59
    #28
    Ödeme bilgilerini iletirseniz ödemeyi geçeyim hocam, bir de kurulumda zor bir kısım yoksa dosyaları göndermen ve kısaca kurulumdan bahsetmen yeterli olacaktır
  • 14-12-2013, 03:37:53
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ibuluter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme bilgilerini iletirseniz ödemeyi geçeyim hocam, bir de kurulumda zor bir kısım yoksa dosyaları göndermen ve kısaca kurulumdan bahsetmen yeterli olacaktır

    Bilgiler pm ile gonderilmistir.
  • 14-12-2013, 12:27:41
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Yeni ihalemiz @tasarimmarket in teklifi ile baslamistir.

    11TL
  • 14-12-2013, 18:39:50
    #31
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulumuda yapıyorsanız 20 TL..
    Ödeme gönderildi, kurulum bekleniyor.
  • 15-12-2013, 23:52:14
    #32
    Ödeme geçildi bilgiler gönderildi.
  • 16-12-2013, 01:10:50
    #33
    10 tl
  • 16-12-2013, 01:46:46
    #34
    Üyeliği durduruldu
    haksu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 tl

    10TL ile @haksu isimli arkadaşta kalmıştır.
    Bir sonraki ihalemiz 10:00 da başlayacaktır.
  • 16-12-2013, 09:32:00
    #35
    saat 10 da baslayacak arttırım için 20 tl dısarıda olacağım için yazamayabilirim kalırsa lütfen bilgi verin
    saygılar
  • 16-12-2013, 15:20:26
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 dan sonra teklif geçerli diye tahmin ediyorum.

    Bu yuzden 1 Tl ile acilis yapmak istiyorum.