• 31-10-2013, 18:04:01
    #10
    Ureticy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte sıkıntı bu, biz yaparız diyoruz tuttupta bu proje için 20-30 K fiyat vermekte ne kadar mantıklı müşteri için onuda bilemiyorum. Ama iş zor, bu fiyata giderse oturur yazarız. Onu kestirmek lazım
    Benim anladığım kadarıyla siz komple eticaret paketi olarak bu sistemi yapacaksınız yani sadece tablo uygulamasını değil. Eğer öyle olacaksa 3 farklı paket seçeneği sunup 1750-4000TL aralığı fiyatlar belirleyebilirsiniz, yanına 12 taksit imkanı da sağlarsanız güzel bir proje olabilir.

    Ama herşeyden önce sağlam bir pazar araştırması yapmanız gerekiyor. Ne kadar tablocu var ne kadarı internette, kaçı bu sisteme uygun vs. gibi. Bir adım ilerisi ise bulduğunuz firmaları arayıp telefonda ufak bir anket yapmak olacaktır. Bunların hepsini 1 haftada yapabilirsiniz, yoğun bir sürece girmeden önce bunu yapmak en mantıklısı olacaktır.
  • 31-10-2013, 18:06:14
    #11
    Evet, e-ticaret sipariş modülleri vs.. de olucak komple alan vatadanş direk satışa geçebileceği iş. Dediğiniz gibi sadece modülü x liraya e-ticaretini istersen y liraya satın alma mantığı olabilir, mantıklı geldi. 12 taksit imakanı olucak şirket için kullandığımız posları proje içinde kullanacağız. Dediğiniz gibi pazar araştırması muhakkak yapılması gereken uzun ve yorucu bir süreç olucak yazılım esnasında, değecek mi araştırmak lazım.

    Dzyn3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim anladığım kadarıyla siz komple eticaret paketi olarak bu sistemi yapacaksınız yani sadece tablo uygulamasını değil. Eğer öyle olacaksa 3 farklı paket seçeneği sunup 1750-4000TL aralığı fiyatlar belirleyebilirsiniz, yanına 12 taksit imkanı da sağlarsanız güzel bir proje olabilir.

    Ama herşeyden önce sağlam bir pazar araştırması yapmanız gerekiyor. Ne kadar tablocu var ne kadarı internette, kaçı bu sisteme uygun vs. gibi. Bir adım ilerisi ise bulduğunuz firmaları arayıp telefonda ufak bir anket yapmak olacaktır. Bunların hepsini 1 haftada yapabilirsiniz, yoğun bir sürece girmeden önce bunu yapmak en mantıklısı olacaktır.
  • 31-10-2013, 19:00:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hali hazırda bulundugum yerde tablo imalatı yapıp satışını gerçekleştiriyorum. İnternete açılmayı istedim ama alt yapı maalesef çok yüksek meblalara ulaşıyor. 4K tl oldukça yüksek bir rakam. Ttacakmı tutmayacakmı gelgitleri yaşıyorsunuz.
  • 31-10-2013, 22:31:24
    #13
    Fiyat Çok Yüksek Abi Kimse O Parayı Vermez Burası Türkiye
  • 31-10-2013, 23:16:16
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ureticy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar;
    pluscanvas.com benzeri bir paket çıkarsak bu ilgi çeker mi rakamları 4000 TL nin altında tutmayı düşünmüyoruz, paket domain lisanslı iconcubeli olacak. Bu paketi çıkarsak talep olur mu ?


    Not: işin kodlama ayağı cidden çetrefilli rakamları aşağıya çekmek zararımıza olur.

    fikirlerinizi bekliyorum
    Arkadaşım talebi bu forumda arıyorsan bazı arkadaşlarında dediği gibi burada 3-4K veren pek çıkmaz. Ancak piyasada bu sisteme ihtiyaç olduğunu biliyorsan rahatlıkla belirttiğin şekilde lisanlı olarak o fiyatlara müşteri bulabilirsin.

    Çoğu arkadaşın aklına piyasa deyince sadece r10 vb forumlar geliyor sanırım.
    Lisanslı sisteme kimse 3-4K vermez diye bir şey yok. Yeter ki yaptığın sistem işini yapsın, sorun çıkarmasın. Müşterinin yanında ol her zaman. Müşterisi seni bulur merak etme.
  • 31-10-2013, 23:25:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bunun modası geçti artık mantar gibi çoğaldı bu tarzda siteler. piyasada 2-3 tane sağlam site var örnekleri onlarda oturmuş durumda. azcık imagick bilgisi olan rahatlıkla yapabilir.
  • 01-11-2013, 00:50:45
    #16
    Gerçekten böyle bir proje yapacak birisi için 4bin tl büyük bir rakam değil. Ama spam site yapıp para kazanmaktan hoşlanan webmasterlar için tabiki çok yüksek bir rakam.

    Tabi bu tarz bir projeye yatırım yapmak isteyen kaç kişi vardır orası meçhul.
  • 01-11-2013, 11:06:42
    #17
    Serkan benden de fiyat isteyen 5-6 kişi oldu, 15 ile 25 arası fiyatlar verdim. Bir talep var piyasada, ama script olarak çıkarsan bile burada o kadar kişi bulamazsın satın alacak. 1.000 Tl bile çok gelir burada script fiyatı
  • 01-11-2013, 13:07:34
    #18
    Vallah dostum paket paket bölücem sistemi X için bu kadar E-ticaret ile birleşik hali bu kadar şeklinde bakalım başladık programlamaya allahtan hayırlısı http://ureticy.com/canvas/