Ureticy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;
pluscanvas.com benzeri bir paket çıkarsak bu ilgi çeker mi rakamları 4000 TL nin altında tutmayı düşünmüyoruz, paket domain lisanslı iconcubeli olacak. Bu paketi çıkarsak talep olur mu ?


Not: işin kodlama ayağı cidden çetrefilli rakamları aşağıya çekmek zararımıza olur.

fikirlerinizi bekliyorum
Arkadaşım talebi bu forumda arıyorsan bazı arkadaşlarında dediği gibi burada 3-4K veren pek çıkmaz. Ancak piyasada bu sisteme ihtiyaç olduğunu biliyorsan rahatlıkla belirttiğin şekilde lisanlı olarak o fiyatlara müşteri bulabilirsin.

Çoğu arkadaşın aklına piyasa deyince sadece r10 vb forumlar geliyor sanırım.
Lisanslı sisteme kimse 3-4K vermez diye bir şey yok. Yeter ki yaptığın sistem işini yapsın, sorun çıkarmasın. Müşterinin yanında ol her zaman. Müşterisi seni bulur merak etme.