• 08-01-2015, 17:41:49
    CxCaNCeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pagespeed konusunda sıkıntı yok arkadaşlar. aldığımda düşüktü pagespeed ama htaccesle küçük ir oynama ile yüzde 86ya çıktı



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:49:17 -->-> Daha önceki mesaj 10:46:46 --



    Başka forumdan aldığınız ihaleli scriptin garez olma ihtimali nedir acaba? 50 tl ye scripti satan adam 600 tl lik temayla beraber 30 tl ye nasıl verdi? ufak bir çelişki var. Siz bu soruları aldığınız adama bir sorun isterseniz. Ben memnunum sitemden çok da hızlı çalışıyor.
    bende sızın sorduklarınızı sordum bır kaç soruyla bırlıkte cevapladı ayrıca mustafa beye de danıştım bu konuda şuan tekrar kuruldu ve sağlam bır şekılde duruyo.
  • 10-01-2015, 00:10:33
    Üyeliği durduruldu
    mesajım bulunsun
  • 27-01-2015, 20:54:11
    mesajım bulunsun, ileride el atacağım bir konu
  • 02-02-2015, 22:45:00
    Üyeliği durduruldu
    scripti alacağımda ulaşabilir misiniz?
  • 03-02-2015, 10:40:17
    Arkadaşlar Allah'ın izni ile bir çocuğum oldu o nedenle bir süre uzak kaldım, herkesle ilgilenicem Lütfen Skype üzerinden iletişime geçiniz.
  • 03-02-2015, 11:04:52
    admin paneli demosu varmı incelemek isterim ikinci sorum ne kadarlık alan ve trafik gerekmektedir. vps şartmıdır?
  • 11-02-2015, 17:29:10
    MustafaUZUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Allah'ın izni ile bir çocuğum oldu o nedenle bir süre uzak kaldım, herkesle ilgilenicem Lütfen Skype üzerinden iletişime geçiniz.
    Çocuğunuz vatana mılletıne bayrağına İslama ve ana-babasına hayırlı
    uğurlu olsun kız mı erkek mı dıye sormak ısterım sakıncası yoksa.
  • 11-02-2015, 17:34:05
    oyun botları ne alemde hocam?
  • 17-02-2015, 10:45:25
    Alıntı
    Çocuğunuz vatana mılletıne bayrağına İslama ve ana-babasına hayırlı
    uğurlu olsun kız mı erkek mı dıye sormak ısterım sakıncası yoksa.
    Kız hocam allah razı olsun darısı olmayanlara.

    Alıntı
    oyun botları ne alemde hocam?
    Ne konuda ne alemde hocam.