Pagespeed konusunda sıkıntı yok arkadaşlar. aldığımda düşüktü pagespeed ama htaccesle küçük ir oynama ile yüzde 86ya çıktı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:49:17 -->-> Daha önceki mesaj 10:46:46 --
Başka forumdan aldığınız ihaleli scriptin garez olma ihtimali nedir acaba? 50 tl ye scripti satan adam 600 tl lik temayla beraber 30 tl ye nasıl verdi? ufak bir çelişki var. Siz bu soruları aldığınız adama bir sorun isterseniz. Ben memnunum sitemden çok da hızlı çalışıyor.
bende sızın sorduklarınızı sordum bır kaç soruyla bırlıkte cevapladı ayrıca mustafa beye de danıştım bu konuda şuan tekrar kuruldu ve sağlam bır şekılde duruyo.