• 18-06-2013, 22:35:50
    #19
    Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatın değil, yaptığınız işin arkasında durun bence.
    Arkadaş ucuz yazdık diye neden herkes üstüme geliyor // Bu sizin için değil herkes bu düşünceyle konuşuyor
    Ucuz diye kaliteli olamaz mı ? Ucuz derken 20 tl olacak değil tabiki.Ek olarak ben yaptığım işin her zaman arkasındayım.Bir sorun olursa lisansı iptal eder ücret iadesini de yaparım.
    Ek olarak ben konumda sadece bot önerisi istedim.Yargı değil .
  • 18-06-2013, 22:47:45
    #20
    banada haber-emlak-firma lazım hocam haber varsa elinizde pm alayım
  • 18-06-2013, 23:42:59
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haber çekimi iyi de haber içeriğine reklam vs. karıştırıyorlar. O sıkıntı.
    hocam tam anlamdim ama bizim sitede 2 yildir acik yayin yapiyoor fakat reklam yok bizim sitede yani bizimkisi para kazanma icin acilmadi reklam yok egerki SIKINTI ordaysa merak etmeyiniz sorun olmaz bizde
  • 18-06-2013, 23:48:31
    #22
    xfiles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tam anlamdim ama bizim sitede 2 yildir acik yayin yapiyoor fakat reklam yok bizim sitede yani bizimkisi para kazanma icin acilmadi reklam yok egerki SIKINTI ordaysa merak etmeyiniz sorun olmaz bizde
    Hayır büyük haber siteleri bile haberin içine reklam katıyor bundan bahsediyorum.
  • 19-06-2013, 02:09:20
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır büyük haber siteleri bile haberin içine reklam katıyor bundan bahsediyorum.
    ben daha once kullandim hic gormedim vallah fiyati ne kadar olur ?
  • 19-06-2013, 11:11:54
    #24
    xfiles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben daha once kullandim hic gormedim vallah fiyati ne kadar olur ?
    Yapılan bota göre değişir ama şuanda oyun botu üzerinde çalışıyorum ve basit halini manuel şeklini ücretsiz paylaşıp otomatik halini geliştirip satmayı planlıyorum
  • 19-06-2013, 15:04:21
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Haber botundan reklamları temizleyemiyorsunda, bot satış konusunu niye açıyorsun.
  • 19-06-2013, 15:08:57
    #26
    cehago adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haber botundan reklamları temizleyemiyorsunda, bot satış konusunu niye açıyorsun.
    Arkadaşım siz niye sorgulama ihtiyacı hissediyorsunuz ?
    Beni sorgulayın diye açmadım bu konuyu ek olarak temizlemeyi biliyorum ama belirli bir tagi yok hallettim o sorunları ama .
    Ek olarak sizene ? Ben fikir için konu açıyorum ihtiyaç için ? Eğer söyleyeceğiniz bir fikir yoksa boşuna post atmayın.
  • 19-06-2013, 15:12:56
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım siz niye sorgulama ihtiyacı hissediyorsunuz ?
    Beni sorgulayın diye açmadım bu konuyu ek olarak temizlemeyi biliyorum ama belirli bir tagi yok hallettim o sorunları ama .
    Ek olarak sizene ? Ben fikir için konu açıyorum ihtiyaç için ? Eğer söyleyeceğiniz bir fikir yoksa boşuna post atmayın.
    Haber botu alacaktım.