Zahit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ucuz diye kaliteli olamaz mı ? Ucuz derken 20 tl olacak değil tabiki.Ek olarak ben yaptığım işin her zaman arkasındayım.Bir sorun olursa lisansı iptal eder ücret iadesini de yaparım.
Ek olarak ben konumda sadece bot önerisi istedim.Yargı değil .