Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatın değil, yaptığınız işin arkasında durun bence.
Arkadaş ucuz yazdık diye neden herkes üstüme geliyor // Bu sizin için değil herkes bu düşünceyle konuşuyor
Ucuz diye kaliteli olamaz mı ? Ucuz derken 20 tl olacak değil tabiki.Ek olarak ben yaptığım işin her zaman arkasındayım.Bir sorun olursa lisansı iptal eder ücret iadesini de yaparım.
Ek olarak ben konumda sadece bot önerisi istedim.Yargı değil .