• 12-01-2013, 15:42:31
    #10
    Yazım hatalarınız ile size mutluluklar , hayırlı satışlar .
  • 12-01-2013, 15:48:25
    #11
    acarmh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazım hatalarınız ile size mutluluklar , hayırlı satışlar .

    arkadaş azeri sanırım niye bu kadar üstüne gidiyorsunuz ki sanki siz günlük hayatınızda hiç yazım hatası yapmıyorsunuz ..
  • 13-01-2013, 00:09:48
    #12
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skript ?
    Anachronos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş azeri heralde üzerine gitmeyin
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazanıcaz ne demek? Kazanacağız yazsana...


    http://www.youtube.com/watch?v=tvIiJ_mIJI8
    Ayıp be yaptığınız.Bilgisayar başında fazla duruyorsunuz sanırım gidin bir dışarıya çıkın.
  • 15-01-2013, 16:25:59
    #13
    Yes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayıp be yaptığınız.Bilgisayar başında fazla duruyorsunuz sanırım gidin bir dışarıya çıkın.
    chelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş azeri sanırım niye bu kadar üstüne gidiyorsunuz ki sanki siz günlük hayatınızda hiç yazım hatası yapmıyorsunuz ..
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skript ?
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazanıcaz ne demek? Kazanacağız yazsana...


    http://www.youtube.com/watch?v=tvIiJ_mIJI8
    acarmh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazım hatalarınız ile size mutluluklar , hayırlı satışlar .
    1.beni savunanlara ilk once tesekkur ederim.evet azerbaycan turkuyum
    2.yazimda yanlislar yapa bilirim.
    3.script yazacagimi biliyorum skript yazmamin nedeni script ingilizce dir ve bazi ingiliz ozentili arkadaslar bunun icin beni kiniyor.gercek turkcede skript olarak geciyor!
    4.bazilari bana yazida hata yaptigim icin mesajlar atiyor.yazimda hata yapa bilirim ama konusmada turkceyi cogunuzdan iyi ve tam olarak konusurum simdi birinin benimle sorunu varsa cosqun.m@hotmail.com eklesin konusalim!
  • 14-02-2013, 00:03:56
    #14
    konu guncel
  • 18-02-2013, 13:43:03
    #15
    cosqun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.beni savunanlara ilk once tesekkur ederim.evet azerbaycan turkuyum
    2.yazimda yanlislar yapa bilirim.
    3.script yazacagimi biliyorum skript yazmamin nedeni script ingilizce dir ve bazi ingiliz ozentili arkadaslar bunun icin beni kiniyor.gercek turkcede skript olarak geciyor!
    4.bazilari bana yazida hata yaptigim icin mesajlar atiyor.yazimda hata yapa bilirim ama konusmada turkceyi cogunuzdan iyi ve tam olarak konusurum simdi birinin benimle sorunu varsa cosqun.m@hotmail.com eklesin konusalim!
    Helal olsun diyeceğim size. Tam ben eleştirenleri eleştirecektim siz eleştirilere cevap vermişsiniz.
    Azerbaycanın dili Türkçe değil Azerbaycanca'dır. Azerbaycanca'ya göre de bizim yazışmalarımızın birçoğu yanlıştır. O halde biz yanlış mı yazışıyoruz/konuşuyoruz.
    Arkadaşın birisi üzerine gitmeyin Azeridir diye uyarmasına rağmen hala yazım yanlışlarınızla .... yazanlar olmuş, hiç yakıştıramadım, Kaldı ki Azerbaycanca değil de Türkçe olsa bile insanız ve hata yapabiliriz
  • 18-02-2013, 13:48:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    çok iyi ticaret anlayışı var sizde neden tek satış hemen ödeme yok :d