Skript Sat Para Kazan Satis Basi 20 tl
15
●1.532
- 12-01-2013, 15:48:25acarmh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş azeri sanırım niye bu kadar üstüne gidiyorsunuz ki sanki siz günlük hayatınızda hiç yazım hatası yapmıyorsunuz .. - 13-01-2013, 00:09:48misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAnachronos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAyıp be yaptığınız.Bilgisayar başında fazla duruyorsunuz sanırım gidin bir dışarıya çıkın.netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2013, 16:25:59Yes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülechelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemisal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülenetadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle1.beni savunanlara ilk once tesekkur ederim.evet azerbaycan turkuyumacarmh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.yazimda yanlislar yapa bilirim.
3.script yazacagimi biliyorum skript yazmamin nedeni script ingilizce dir ve bazi ingiliz ozentili arkadaslar bunun icin beni kiniyor.gercek turkcede skript olarak geciyor!
4.bazilari bana yazida hata yaptigim icin mesajlar atiyor.yazimda hata yapa bilirim ama konusmada turkceyi cogunuzdan iyi ve tam olarak konusurum simdi birinin benimle sorunu varsa cosqun.m@hotmail.com eklesin konusalim! - 18-02-2013, 13:43:03Helal olsun diyeceğim size. Tam ben eleştirenleri eleştirecektim siz eleştirilere cevap vermişsiniz.cosqun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Azerbaycanın dili Türkçe değil Azerbaycanca'dır. Azerbaycanca'ya göre de bizim yazışmalarımızın birçoğu yanlıştır. O halde biz yanlış mı yazışıyoruz/konuşuyoruz.
Arkadaşın birisi üzerine gitmeyin Azeridir diye uyarmasına rağmen hala yazım yanlışlarınızla .... yazanlar olmuş, hiç yakıştıramadım, Kaldı ki Azerbaycanca değil de Türkçe olsa bile insanız ve hata yapabiliriz