Ayıp be yaptığınız.Bilgisayar başında fazla duruyorsunuz sanırım gidin bir dışarıya çıkın.
arkadaş azeri sanırım niye bu kadar üstüne gidiyorsunuz ki sanki siz günlük hayatınızda hiç yazım hatası yapmıyorsunuz ..
Skript ?
Yazım hatalarınız ile size mutluluklar , hayırlı satışlar .
1.beni savunanlara ilk once tesekkur ederim.evet azerbaycan turkuyum
2.yazimda yanlislar yapa bilirim.
3.script yazacagimi biliyorum skript yazmamin nedeni script ingilizce dir ve bazi ingiliz ozentili arkadaslar bunun icin beni kiniyor.gercek turkcede skript olarak geciyor!
4.bazilari bana yazida hata yaptigim icin mesajlar atiyor.yazimda hata yapa bilirim ama konusmada turkceyi cogunuzdan iyi ve tam olarak konusurum simdi birinin benimle sorunu varsa
cosqun.m@hotmail.com eklesin konusalim!