• 13-06-2025, 15:48:03
    #1
    İstenen yazılımı ben yazacağım. Satış için reklam ve masraflar diğer ortağa ait olacak win win yöntemi. %50 şeklinde bölüşülecek. İlgilenenleri bekliyorum
  • 13-06-2025, 16:39:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kubbe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstenen yazılımı ben yazacağım. Satış için reklam ve masraflar diğer ortağa ait olacak win win yöntemi. %50 şeklinde bölüşülecek. İlgilenenleri bekliyorum
    PM attım hocam