kubbe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstenen yazılımı ben yazacağım. Satış için reklam ve masraflar diğer ortağa ait olacak win win yöntemi. %50 şeklinde bölüşülecek. İlgilenenleri bekliyorum
PM attım hocam