• 17-11-2019, 07:56:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    XML sistemi ile ürünleri çekebiliyoruz fakat anlayamadığım birkaç nokta var yardımcı olursanız sevinirim.

    1- Şimdi biz ürünleri çektik sitemize fiyatları biz mi belirliyoruz?
    2- Ödemeyi biz mi alıyoruz xml veren firma mı?
    3- Siparişler ana firmadan mı gidiyor yoksa bizim bildirmemiz mi gerekiyor?
    4- Faturayı kim kesiyor? site sahibi mi yoksa xml sahibi mi?

    bunun gibi aklıma takılan sorular var yardımcı olursanız sevinirim.
  • 17-11-2019, 08:25:49
    #2
    takipteyim
  • 17-11-2019, 08:46:32
    #3
    Tamamen anlaşmanıza bağlı. Ürünleri çekerken bir oran ekleyerek sisteme dahil edebilirsiniz. Yada liste fiyatı üzerinden satış yapıp tedarikçi size komisyon birakabilir.

    Ödemeyi siz alıyorsunuz çünkü müşteriye faturayı siz kesiyorsunuz. Tedarikçi size aldığınız malın faturasını kesiyor.

    Siparişler tedarikçi sizin adınıza gönderiyor. Siz tedarikçiye bildirmeniz lazım. Deponuz yoksa.
  • 17-11-2019, 08:46:57
    #4
    takip