Merhaba arkadaşlar,
XML sistemi ile ürünleri çekebiliyoruz fakat anlayamadığım birkaç nokta var yardımcı olursanız sevinirim.
1- Şimdi biz ürünleri çektik sitemize fiyatları biz mi belirliyoruz?
2- Ödemeyi biz mi alıyoruz xml veren firma mı?
3- Siparişler ana firmadan mı gidiyor yoksa bizim bildirmemiz mi gerekiyor?
4- Faturayı kim kesiyor? site sahibi mi yoksa xml sahibi mi?
bunun gibi aklıma takılan sorular var yardımcı olursanız sevinirim.