Bebek ürünlerinde xml arayışındayım.
Bu işi en iyi yapan ilgili firma hangisi acaba bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?
Bir zamanlar ilkebebe vardı ama artık xml vermiyorlar sanırım.
Bebek ürünleri XML arıyorum.
5
●449
- 13-10-2018, 13:20:47Adamlar xml işinden para kazanıyor zatenSoviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2000 xml bedeli yazmış minikoli 20 bayisi olsa yılda 40bin havadan cepte. Bayilerin satışından yapacağı kar da cabası. Kendi satış yapmasına gerek bile yok.
2000 xml bedeli yazmış minikoli 20 bayisi olsa yılda 40bin havadan cepte. Bayilerin satışından yapacağı kar da cabası. Kendi satış yapmasına gerek bile yok.