Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi ben bu xml dağıtanları anlamıyorum.

Hem adamın ürününü satacam hem KDV'sini ben ödeyecem hem de XML için para ödeyecem öyle mi ? Mantığı ne
Adamlar xml işinden para kazanıyor zaten 2000 xml bedeli yazmış minikoli 20 bayisi olsa yılda 40bin havadan cepte. Bayilerin satışından yapacağı kar da cabası. Kendi satış yapmasına gerek bile yok.