• 16-10-2013, 20:33:08
    #10
    Üye oldum, min ödeme tutarı ne kadar?
  • 16-10-2013, 22:30:01
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Üye oldum, Kaydınız alındı, e-posta kutunuzdan hesabınızı aktive edebilirsiniz.ERROR 101 demesine rağmen e-posta gelmiyor ve aynı maille tekrar tekrar kayıt deneyebiliyorsun. Sanırım kayıt etmiyor bir kontrol edebilirmisiniz ?
  • 22-10-2013, 10:06:46
    #12
    koala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye oldum, min ödeme tutarı ne kadar?
    Minimum ödeme tutarı 50 lira

    DomainDenizi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye oldum, Kaydınız alındı, e-posta kutunuzdan hesabınızı aktive edebilirsiniz.ERROR 101 demesine rağmen e-posta gelmiyor ve aynı maille tekrar tekrar kayıt deneyebiliyorsun. Sanırım kayıt etmiyor bir kontrol edebilirmisiniz ?
    Yaptığımız kontrollerde bir sorun gözükmüyor, kayıt için farklı tarayıcı veya farklı mail deneyebilir misiniz? Eğer sorun devam ediyorsa teknik birimimize sorunu ileteceğiz tekrar.
  • 22-10-2013, 10:18:30
    #13
    Farklı bir tarayıcı ile üye oldum. Tek ürün sitelerini affiliate sistemine geçirmeniz çok iyi olmuş. Sistemi en kısa sürede bazı sitelerimde kullanmayı düşünüyorum. Başarılar dilerim.
  • 25-10-2013, 08:48:05
    #14
    DomainDenizi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir tarayıcı ile üye oldum. Tek ürün sitelerini affiliate sistemine geçirmeniz çok iyi olmuş. Sistemi en kısa sürede bazı sitelerimde kullanmayı düşünüyorum. Başarılar dilerim.
    Üyeliğiniz hayırlı olsun yorumunuz için teşekkürler bol kazançlar.
  • 29-10-2013, 06:38:19
    #15
    sistemim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyeliğiniz hayırlı olsun yorumunuz için teşekkürler bol kazançlar.
    Affiliate Engineer yüksek teknolojisi sayesinde, dönüşümü sağlayan son 5 (eğer varsa) satış ortağını adil şekilde ödüllendirir.

    Hocam yukarıdaki cümlede "dönüşümü sağlayan son 5 (eğer varsa) satış ortağını" derken neyi belirtmek istediniz , anlayamadım?
  • 31-10-2013, 15:59:57
    #16
    deeprock2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Affiliate Engineer yüksek teknolojisi sayesinde, dönüşümü sağlayan son 5 (eğer varsa) satış ortağını adil şekilde ödüllendirir.

    Hocam yukarıdaki cümlede "dönüşümü sağlayan son 5 (eğer varsa) satış ortağını" derken neyi belirtmek istediniz , anlayamadım?
    Aynı teklifi birden fazla satış ortağı kabul ederek reklam yapmaya başladı diyelim. Bir müşteri ilgilendiği ürün için önce A satış ortağının reklamından o siteye gitti ama ürün almadı. Aradan zaman geçti ve yine aynı müşteri bu sefer B satış ortağının linkinden aynı siteye gitti ve ürünü aldı. Bu durum C, D ve E olarak son 5 satış ortağına kadar devam etse bile, sistem hep aynı müşteriden geldiğini ölçümleyebildiği için kazancı satış ortaklarına dağıtmakta.
  • 31-10-2013, 19:31:19
    #17
    sistemim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı teklifi birden fazla satış ortağı kabul ederek reklam yapmaya başladı diyelim. Bir müşteri ilgilendiği ürün için önce A satış ortağının reklamından o siteye gitti ama ürün almadı. Aradan zaman geçti ve yine aynı müşteri bu sefer B satış ortağının linkinden aynı siteye gitti ve ürünü aldı. Bu durum C, D ve E olarak son 5 satış ortağına kadar devam etse bile, sistem hep aynı müşteriden geldiğini ölçümleyebildiği için kazancı satış ortaklarına dağıtmakta.
    Peki, cache'deki tıklama ne kadar süre için geçerli sayılır?
    Teşekkürler yorumunuz için.
  • 06-11-2013, 20:33:03
    #18
    buradan ödeme alan kimse var mı acaba?