Üye oldum, Kaydınız alındı, e-posta kutunuzdan hesabınızı aktive edebilirsiniz.ERROR 101 demesine rağmen e-posta gelmiyor ve aynı maille tekrar tekrar kayıt deneyebiliyorsun. Sanırım kayıt etmiyor bir kontrol edebilirmisiniz ?