• 26-02-2018, 00:42:38
    bilgin71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reseller paketi bende sipariş vermek istiyorum. xenforo kullanacağım. php versiyonu 7,2 ve üzeri olması gerekiyor. bu konuda bilgi verebilir misiniz?
    Merhaba ,
    Php versiyonu 7.2 cpanelden seçebilirsiniz.
  • 26-02-2018, 00:45:57
    3 yıldır firmayı kullanıyorum konuyu görünce yazmak istedim. Her ticket da yetkili kişi birebir ilgeniyor, sorun için telefon ile arayıp bilgi verdiği de oldu. Zaten 3 senede elle sayılır derecede ticketim vardır... Kısacacası düşünmeden DHS yi tercih edebilirsiniz.
  • 27-02-2018, 14:27:50
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar Taşıma işlemi yapıyormusunuz ?
  • 01-03-2018, 08:34:29
    Harun kardeşimle yaklaşık 5 yıldır çalışıyorum. Şuana kadar hiç sıkıntı yaşamadım. Ve fiyatı çok uygun. Uzun zamandır r10.net e girmiyordum girince konusunu gördüm bunu yazmayı borç bildim.
  • 02-03-2018, 22:12:42
    Merhaba,
    Sadece 20 adet siteye kadar ücretsiz taşıma yapmaktayız (Cpanel kontrol paneli taşınır diğer panel taşımaları yapılmamaktadır.)
  • 07-03-2018, 23:32:31
    Merhaba ,
    Uzun zamandır müşterilerimizin beklediği SSD diskli reseller satışlarımız bu gece itibari ile başlamıştır.
    Siparişlerinizi www.resellerhosting.com.tr adresinden verebilirsiniz.
  • 09-03-2018, 01:26:19
    harun bey biz eski müşteriyiz ama bizim diskler sas diskli bunlar ne zaman ssd olacak
  • 09-03-2018, 11:38:01
    Ayazini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harun bey biz eski müşteriyiz ama bizim diskler sas diskli bunlar ne zaman ssd olacak
    Eski disklerin değişmesi söz konusu değildir 400.000+ siteyi disk değişimiyle taşıma yapmamız mümkün olmayacakdır.
    Hizmet yenileme zamanlarında yeni sunuculara geçişlerini talep edebilirler.
  • 09-03-2018, 14:45:52
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski disklerin değişmesi söz konusu değildir 400.000+ siteyi disk değişimiyle taşıma yapmamız mümkün olmayacakdır.
    Hizmet yenileme zamanlarında yeni sunuculara geçişlerini talep edebilirler.
    hizmeti yenileyeli 2 ay oldu tekrar yenileme yaparsam yeni sunucuya geçer miyim o zaman