• 08-11-2006, 02:50:45
    #1
    arkadaslar turkticaretten aldıgım domaine ns yı nasıl olustururum?

    ns1.domainadi.com
    ns2.domainadi.com

    Yardımlarını Bekliyorum Teşekkürler...
  • 08-11-2006, 05:00:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    turkticarette dns olusturma ucrete tabi
    bas paraayı olustur
    ordaan kurtul bence baska alacak yermi kalmadı
    isimtescil.net i dene bircok özellik ücretsiz.
  • 08-11-2006, 05:13:49
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sanırım dns başı 4.99YTL+Kdv alıyorlardı
  • 08-11-2006, 05:20:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ewet 1 domain parasıda ordan alıyolar iyi iş
    bir an önce kurtulmakta fayda var
  • 08-11-2006, 10:51:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    godaddyden nasıl alıyoruz nameserver
  • 08-11-2006, 11:46:31
    #6
    yafs yatırdım zaten parayı
  • 20-02-2009, 19:06:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hortlattım sanırsam ama arkadaşın bırı sormusgo daddy de nasıl dıye
    sımdı domaın managerda 2 kısım bılıyosun 2 tane iframe usttekı degıl alttakı framede
    Host Summary (add) dıyor ıste burdan eklıyosun..
  • 20-02-2009, 20:59:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    huuu kaç yıl oldu biliyormusun