Hortlattım sanırsam ama arkadaşın bırı sormusgo daddy de nasıl dıye
sımdı domaın managerda 2 kısım bılıyosun 2 tane iframe usttekı degıl alttakı framede
Host Summary (add) dıyor ıste burdan eklıyosun..