• 24-10-2006, 17:14:15
    #19
    GeniusTurkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum burda Bu Domaine Server ns kayıt Etsek ne anlamda bi açıklarmısın yardımcı olayım
    Arkdaşım Diyorum Ki Ben Bir Tane Server Aldım Ama Daha dns Kayıt Etmedim Domainime Bana Yardımcı Olur Musun
  • 24-10-2006, 18:43:43
    #20
    Profilden msn ekle görüşelim.
  • 24-10-2006, 20:07:18
    #21
    "Diyer Özelikler Sınırsız"
    "Evet Dogrudur Domain Aldım Kebirhost an alınca içinde kaldı ns ler kaldıracam onları en kısa zamanda"
    "Arkdaşım Bir El Atsanız Benim Bu Domaine Server ns kayıt Etsek Bir Türlü Başaramadım."

    biri bizle dalga geçiyor..