Konu
Bizde İlk
24-10-2006, 20:07:18
#21
DusunenCeset
"
Diyer
Özelikler Sınırsız"
"Evet Dogrudur Domain Aldım Kebirhost an
alınca içinde kaldı
ns ler kaldıracam onları en kısa zamanda"
"Arkdaşım Bir El Atsanız Benim
Bu Domaine Server ns kayıt Etsek
Bir Türlü Başaramadım."
biri bizle dalga geçiyor..